«روز جهانی بازی های رومیزی» رویدادی است که همه ساله در ماه آوریل در سراسر جهان برگزار می‌شود.  در این روز علاقه‌مندان به بازی‌های رومیزی در مراکز مختلف دور هم جمع شده و به صورت رایگان بازی می‌کنند. در این میان «موسسه فرهنگی هنری صریر دارالعباده» این رویداد را در محیط فرهنگی عمارت صادقیه ویژه آقایان در یزد برگزار می‌نماید.

در حال حاضر در روز جمعه هفتم اردیبهشت، دو سانس 16:00 الی 17:45 و 18:00 الی 19:45 با ظرفیت 20 نفر برای هر سانس در نظر گرفته شده است. در هر سانس دو بازی فکری استراتژیکی آبالون و اُتللو به شرکت کنندگان آموزش داده شده و تا پایان زمان سانس، می توانند به صورت رایگان از بازی آموزش دیده شده لذت ببرند.

علاقه مندان جهت شرکت در این رویداد باید حتما توسط لینکی که در انتهای این متن موجود است نسبت به ثبت نام در هر سانس و بازی مورد علاقه خود اقدام نموده و بلیت صادر شده را جهت شرکت در رویداد به همراه داشته باشند.

قابل توجه اینکه استفاده از بازی های در نظرگرفته شده، رایگان است. برای انجام پذیرایی از شرکت کنندگان در رویداد مبلغ 2000 تومان برای هر نفر تعیین شده است که در صورت ثبت نام دو نفره، این مبلغ برای هر نفر 1500 تومان محاسبه می شود.

بنا به محدودیت فضا و سانس در نظر گرفته شده پیشنهاد می شود دوستان علاقه مند، انجام ثبت نام و دریافت بلیت را به آخرین لحظات موکول نکنند.

جهت ثبت نام اینجا را کلیک نمایید.