کتاب جاگورتا2 نیز مانند کتاب جاگورتا1 با مقدمه جناب آقای  مصطفی رحماندوست منتشر شده است. این کتاب  با رویکردی خلاقانهبه مقوله سرگرمی­ های کودکان به صورت کاملاً گرافیکی و رنگی با دارا بودن 14 آموزش به صورت کامل در قطع خشتی متوسط طراحی شده است. مولف این کتاب جناب آقای امیرحسین یزدانیان پور مولف برتر کشوری جشنواره رشد در حوزه هنر کودکان و نوجوانان بوده و با همکاری واحد آموزش شرکت نوید تجارت به چاپ رسیده است.

ساخت کاردستی با این مقواها به کودک کمک می‌کند تا با استفاده از تکنیک‌های بسیار ساده رول کردن و تا کردن به راحتی از یک سطح ساده به یک حجم زیبا برسد و این فعالیت ساده و مفید می‌تواند مهارت‌های فیزیکی و علمی و همچنین حس اعتماد به نفس را در کودکان تقویت کنداین کتاب جذاب آموزش هنر ساخت کار دستی با مقوای موجدار جگوار است.

در این کتاب از مهندسی معکوس برای ساخت اشیاء بهره گرفته شده و تنها مرجع ساخت اشیاء و اجسام و ....با تکنیک مهندسی معکوس با مقوای موجدار در ایران میباشد. این کتاب جذاب که آموزش هنر ساخت کار دستی با مقوای موجدار جگوار است در تیراژ 5 هزار نسخه و با مشارکت شرکت نوید تجارت به چاپ رسیده است.

شکل های آموزش داده شده در این کتاب عبارتند از:

خرس

لاک پشت

گربه

مرغ

تی رکس(دایناسور)

گل پنج پر

ماشین مسابقه ای

موتور وسپا

هواپیمای جنگنده

جای دستمال کاغذی

جامدادی

و برج میلاد


قیمت این کتاب 2900 تومان میباشد.