کتاب جاگورتا1 با مقدمه جناب آقای مصطفی رحماندوست منتشر شده است. این کتاب با رویکردی خلاقانه  به مقوله سرگرمی­ های کودکان به صورت کاملاً گرافیکی و رنگی در 36 صفحه و با 14 آموزش به صورت کامل در قطع خشتی متوسط طراحی شده است. مولف این کتاب جناب آقای امیرحسین یزدانیان پور مولف برتر کشوری جشنواره رشد در حوزه هنر کودکان و نوجوانان بوده و با همکاری واحد آموزش شرکت نوید تجارت به چاپ رسیده است.
ساخت کاردستی با مقواهای موج دار جگوار به کودک کمک می‌کند تا با استفاده از تکنیک‌های بسیار ساده رول کردن و تا کردن به راحتی از یک سطح ساده به یک حجم زیبا برسد و این فعالیت ساده و مفید می‌تواند مهارت‌های فیزیکی و علمی و همچنین حس اعتماد به نفس را در کودکان تقویت کند. این کتاب جذاب آموزش هنر ساخت کار دستی با مقوای موجدار جگوار است.
هنر جاگورتا یا هنر ایجاد سرگرمی و خلاقیت با رول کردن و تا کردن، نوعی هنر ساخت کاردستی با مقوای موجدار جگوار می­باشد که تنها با استفاده از تکنیک­ های ساده رول کردن و تا کردن مقوای موجدار، حجم­ های بسیار زیبایی را ایجاد می­کند. این هنر با تقویت مهارت­های فیزیکی و حجم ­سازی با ابزار و روش­های بسیار ساده به تقویت حس اعتماد به نفس در کودکان کمک کرده و تنوع رنگی که در این هنر وجود دارد به ایجاد روحیه ­ای شاد و پرنشاط در کودکان و شکل­ گیری شخصیتی پویا و مثبت در آنها کمک می­کند. هنر جاگورتا یکی از ابزارهای پرورش خلاقیت در کودکان می باشد.
قیمت این کتاب 2500 تومان است.